Servicecontracten, onderhoud en reparaties.

 

Ook onze trolleys hebben wel eens een storing.

In dit geval kunt u contact opnemen met ons voor een reparatie. Ons serviceapparaat staat u kundig, vriendelijk en snel ter dienst.

Na de aanschaf van een Abson product kunt u na het verstrijken van de garantietermijn een onderhoudscontract afsluiten, hiervoor zijn er meerdere mogelijkheden.

  1. Het All-inn contract, naam zegt het al word aangegaan voor minimaal 3 jaar, dit kost ca. €500,00 per trolley afhankelijk van aantal trolleys en de reisafstand.
  2. Het Preventief contract, wij komen 1x per jaar langs en controleren en keuren uw Abson Trolley, dit kost ca. €250,00 per trolley afhankelijk van aantal trolleys en de reisafstand.
  3. Alleen keuring, wij keuren en voorzien uw Trolley voor de juiste keuringssticker, dit kost v.a. €50,00 per trolley afhankelijk van aantal trolleys en reisafstand.

 

U kunt er ook voor kiezen om het onderhoud en/of reparaties op uw eigen initiatief doen.

In dit geval staan staan we u graag met raad en daad en eventueel onderdelen ter zijde.

 

De ervaring heeft ons geleerd dat 90% van de storingen is op te lossen door het plaatsen van 2 nieuwe accu's. Dit duurt als wij het doen meestal een uur en kan dus snel opgelost worden.

De standaardprijs hiervoor is €275,00 ex Btw, inclusief alle materialen.

Reiskosten zijn eenvoudig uit te rekenen >> 1 euro per km vanaf Doetinchem postcode 7003BN via Google maps, dit is dus voor de kilometervergoeding van de heen-en terugreis.

En voor de reisuren rekenen wij € 50,- ex Btw

Abson streeft naar het oplossen van storingen binnen 48 uur, maar het is moeilijker Groningen Friesland Zuid-Limburg en België de zelfde service te verlenen als de Randstad en Midden-Nederland.  

Bel 0653441748 voor een storingsmelding.